vrijdag 9 september 2011

Stegemans Weekendplaat!!!

Vice City!! Wie kent deze supergame niet?? Van de week was ik mijn computerspellen-kast aan het opruimen...en wat kwam ik tot mijn verbazing tegen? GTA Vice City! helaas is mijn PS2 overleden, maar toch toen ik dat hoesje weer zag kwamen er toch weer nostalgische gevoelens naar boven. Urenlang als een zombie door die virtuele stad heen rijden, genieten van de weersinvloeden, het gevoel hebben dat je Tony Montana bent. Ik denk dat de meesten van ons dit spel allemaal nog wel kennen en het was tevens ook 1 van de eerste games waar zo'n kneiter goede soundtrack bij zat. Vaak heb je nu nog als je naar de radio luistert( en dan voornamelijk radio Veronica) he dat nummer ken ik. Dus vandaar deze week een lichtelijk eerbetoon aan, in mijn ogen, 1 van de beste games ooit. Enjoy en waan je weer even dat mannetje van weleer die in z'n vrije tijd teveel dit spel gespeeld heeft. Goed weekend, Proost!!

1 opmerking:

  1. kijk dit is nog eens sentiment! ik kan trouwens de hele tracklist opnoemen van de nummers die ze draaiden op het radiostation V-Rock wat uit de autoradio's kwam :D haha! take that! vice city in de gloria!

    BeantwoordenVerwijderen