vrijdag 2 september 2011

Stegemans Weekendplaat!!!

Dit weekend heb ik een hitje gevonden wat bij het woord bewondering past. Ik wil bij deze mijn bewondering uitten voor onze technische staf. Deze twee personen, genaamd Gertjan en Busman, zijn al jaren een illuster duo. Deze twee personen hebben elkaar leren kennen, dan waar anders, in de kroeg. Hun vriendschap steeg mede door de cerveza's naar grote hoogte, en dat heeft geresulteerd in een combinatie van sarcasme,vrolijkheid en gezelligheid.Ze hebben ze de zware taak om als technisch duo het zootje ongeregld, wat we soms/vaak zijn, in goede banen te leiden.Dus bij deze is dit hitje voor jullie en hopelijk staan we aan het eind van het seizoen als beloning voor jullie met z'n allen te hossen op een platte kar die ons door Epe heen rijdt.
Nog even over de plaat: deze band heeft dmv dit nummer hun bewondering geuit voor een bepaalde actrice, die helaas nooit in aanmerking is gekomen voor een oscar. Hoe dat komt ik zou het niet weten, maar ik zou niet tijdens het werken voor de baas op zoek gaan naar filmmateriaal van deze actrice, want dat kan wel eens gevolgen hebben. Goed weekend proost/hik en tot zondag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten