donderdag 21 april 2011

Robbin Bijsterbosch verzuimt 3 maal te scoren!




Dat Buur weinig los laat over de weekendjes weg mag geen verassing zijn! De toezegging die hij Robbin deed kwam echter wel als een volledige verassing. Dhr. Bomhof beloofde bij een hattrick van Robbin de locatie prijs te geven.



Die drie doelpunten moesten dan gaan vallen in de wedstrijd tegen Eerbeekse-boys. Een op papier makkelijke wedstrijd.
Waar zaterdag avond iedereen nog wel traditie getrouw zijn mannetje stond gaf 90% in de eerste helft niet thuis! Enkel DJ en aanvoerder Red Bull scoorde een voldoende vanwege hun inzet. De tegenstander had dan ook weinig moeite met Epe en schoot de bal keurig 2x langs dj.

Ruststand: 0-2

In de tweede helft zagen we een letterlijk ander Epe! wat vers bloed binnen de lijnen en wat verschuivingen binnen lijnen moesten voor de ommekeer zorgen. Er werd zowaar een bal langer dan 5 seconden in de ploeg gehouden, iets wat in de eerste helft een utopie leek.
Via doelpunten van Dion (3x) Tino (1x) Rik (1x)

Robbin die een aantal kansen om zeep hielp met de gedachte Hoe zal Messi dit oplossen kwam helaas niet verder dan 1 doelpunt.

Resultaat 3 pnt maar wellicht nog belangrijker: locatie weekend weg nog steeds niet bekend!

Robbin Bedankt!

5 opmerkingen:

  1. Allereerst moet ik Jos complimenteren met de site. Daarna moet ik toch even mijn beklag doen over dat verrekte google en al die zooi nog meer. Gegevens dit, gegevens dat, smsje hier, smsje daar. Nou, daar heb ik een broertje dood aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoor hier meer mensen over. Ik heb de bovengenoemde problemen niet gekend! het was voor mij eenmaal aanmelden en toen was het klaar!

    Wat betreft de site anton: Je mag als bijdrager ook je content op de site zetten of je mag het naar mij mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal proberen een wekelijkse column te schrijven over... tja.. over wat eigenlijk. Laat ik mezelf niet in een hokje plaatsen. Ik kan nu wel stellen dat het Fascisme op deze site onderbelicht is, en dat ik daar een wekelijkse column aan wijt... Maar goed, laat ik me niet helemaal beperken. Als er een leuk onderwerp de revue passeert dan wil ik daar ook wel mijn mening over geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mensen, mensen wijk nou niet teveel van het onderwerp af. Eigenlijk is het gewoon dramatisch dat de heer Robbin bijsterbosch niet 3 keer gescoord heeft. Tegen dat zootje ongeregeld had een 1-benige Somalische piraat nog 12 keer gescoord. Ik zeg: Buur kom op met die hints!!(ow ja goed plan van die column)

    BeantwoordenVerwijderen